K&H chipkártyás azonosítású e-bank kérdések - válaszok


Milyen rendszerek esetén használható a K&H chipkártyás e-bank alkalmazás?

 

Támogatott operációs rendszerek / böngészők a következők:

 

  • Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8

  • Windows Internet Explorer 5.5 vagy magasabb verzió

  • Mozilla Firefox 3.5 vagy magasabb verziók alól történő használat esetén kérjük, tekintse át a "K&H e-bank használata Firefox böngészővel"

    c. bejegyzést


A Linux a Mac OSx és a Windows 3.1-es operációs rendszerek nem támogatottak.

Nem támogatott operációs rendszerek / böngészők esetében kérjük, használja SMS azonosítással az e-bank alkalmazásunkat.

___________________

 

Rendelkezem chipkártyával, lehetséges-e, hogy az e-bank alkalmazást SMS azonosítással is igénybe vegyem?

 

Igen, lehetséges!

Az SMS azonosítással történő használathoz a következőkre van szükség.

Rendelkeznie kell:

  • e-bank szolgáltatással
  • aktív ePIN kóddal

megadható fiókban vagy az e-bank felületen („SMS e-bank beállítás, ePIN megadás” menüpont)


  • érvényes, helyes formátumú telefonszámmal

 

megadható bankfiókban vagy az e-bank felületen (lakossági / trambulin e-bank ügyfelek esetében az „Ügyféladatok” menüpontban, míg vállalkozói e-bank esetében az („SMS e-bank beállítás, ePIN kód módosítás” menüpontban)


  • az e-bank szolgáltatáson belül engedélyezve kell lennie az SMS e-bank használatnak

 

(„SMS e-bank beállítás, ePIN kód módosítás” menüpont)

Az SMS azonosítással történő használat a K&H énazonosító / ePIN párossal lehetséges

Ebben az esetben mind chipkártyás, mind sms-es azonosítással biztosított lesz a belépése a szolgáltatásba

 
A következő üzenetek valamelyikével találkoztam, amikor megpróbáltam belépni a chipkártyás azonosítású e-bank alkalmazásomba.

____________________________________


1. Object Error! / Hiányoznak az aláíráshoz szükséges komponensek! - Internet Explorer böngésző

 

Mit tegyek?

 

- amennyiben korábban telepítette már az alkalmazást kérjük távolítsa el azt! (Start menü - Beállítások - Vezérlőpult - Programok telepítése és törlése)


Hajtsa végre a „K&H e-bank telepítése” leírásban található 3. lépést.

  
Amennyiben a hiba továbbra is fennáll érdemes az alábbi beállításokat is elvégezni:

Böngésző - Eszközök - Internetbeállítások

    - 'Általános' fül - cookie-k valamint a fájlok törlés (teljes)
    - 'Biztonság' fül - közepes
    - 'Biztonság' fül - Egyéni szint - engedélyezni kell az ActiveX vezérlőke letöltését/telepítését/használatát
    - 'Adatvédelem' - közepes


Mentés

Böngésző bezárása és újraindítása

Ezután végezze el a „K&H e-bank telepítése” leírásban található 3. lépést ismét.

    - amennyiben korábban telepítette már az alkalmazást kérjük távolítsa el azt! (Start menü - Beállítások - Vezérlőpult - Programok telepítése és törlése).

____________________________________

2. Cannot find Card access dll - Mozilla Firefox böngésző

Mit tegyek?

Mozilla Firefox 3 böngésző esetében hajtsa végre a K&H e-bank használatához szükséges plugin telepítést.

Segítség: K&H e-bank használata Firefox böngészővel

____________________________________

3. Kártyaolvasási hiba!

Újonnan átvett kártyák esetében

2007 júliusától már új chippel gyártjuk a kártyákat, amihez új ebank program telepítése szükséges, a K&H ebank alkalmazás 2.1.4 verziója már kezeli az új és régi chippel készült kártyákat is.

Mit tegyek?

   - amennyiben korábban telepítette már az alkalmazást kérjük távolítsa el azt! (Start menü - Beállítások - Vezérlőpult - Programok telepítése és törlése)

Hajtsa végre a „K&H e-bank telepítése” leírásban található 3. lépést.

 
Érdemes az alábbi beállításokat is elvégezni:

Böngésző - Eszközök - Internetbeállítások

    - 'Általános' fül - cookie-k valamint a fájlok törlés (teljes)
    - 'Biztonság' fül - közepes
    - 'Biztonság' fül - Egyéni szint - engedélyezni kell az ActiveX vezérlők letöltését/telepítését/használatát
    - 'Adatvédelem' - közepes


Mentés

Böngésző bezárása és újraindítása

Már meglévő kártyák estében

Az "újonnan átvet kártyák estében" részben leírt böngészőbeállításokat szükséges ellenőrizni, valamint a számítógép Eszközkezelőjében

    - sajátgép - jobb gomb - Tulajdonságok

Amennyiben az intelligens (smartcard) kártya mellett sárga felkiáltójel szerepel,akkor válassza

    - jobb gomb a kártya felett - frissítés az eszközön - Haladó telepítés (a C:\Omnikey mappát válassza ki).


Számítógép újraindítása.

____________________________________

4. Az Ön kártyája ismeretlen a rendszer számára!

Mit tegyek?

Ellenőrizze a kártya előlapján, található lejárati dátumot (hó/év). Amennyiben lejárt, kérjük fáradjon be abba a bankfiókba, ahol az előző kártyáját átvette és vegye át az újat.

Amennyiben a kártya nem járt le, akkor a hiba a kártya státuszában keresendő, amelyet fiókjainkban ellenőriztethet.

A teljesség kedvéért érdemes elvégezni a következő műveletet is:
Böngésző - Eszközök - Internetbeállítások

    - 'Általános' fül - cookie-k valamint a fájlok törlés (teljes)

____________________________________

5. Ez a kártya ebben a rendszerben nem használható!

Mit tegyek?

Ellenőrizze a https://ebank.khb.hu oldalon, hogy a megfelelő e-bank alkalmazásba lépett-e be.
Választható e-bank alkalmazások: lakossági, trambulin, vállalati.

____________________________________

6. Hibás ügyfélstátusz!

Mit tegyek?

Az üzenet megjelenésének legvalószínűbb oka, hogy a kártyája olyan státuszba(pl. tiltott) került, amely nem teszi lehetővé, hogy a szolgáltatást használja.

Ezzel kapcsolatban személyesen bankfiókban érdeklődjön vagy hívja a K&H TeleCenter szolgáltatásunkat amennyiben rendelkezik 6 jegyű ePIN kóddal.

 

      © K&H Bank Zrt. Minden jog fenntartva!